משכנתא לדירה בחול

נדל"ן הוא אפיק השקעה המושך רבים שיש להם הון עצמי גבוה יחסית. מדובר על אפיק השקעה בטוח בו ערך הנכס רק עולה עם השנים ובנוסף מדובר על נכס שהוא פיזי ולא וירטואלי. עם זאת, מחירי הדירות הגבוהים בארץ מקשים והופכים את העניין לכדאי פחות. האופציה החלופית היא קניית דירה להשקעה בחו"ל. משכנתא לדירה בחול ניתנת בתנאים שונים ממשכנתא לדירה הנרכשת בארץ. התנאי הראשוני הוא שישנו נכס בארץ אשר שילמתם עליו כבר לפחות 50% מסכום המשכנתא, כלומר יש לכם כבר לפחות 50% בעלות עליו.
לפרטים ומידע נוסף חייגו – 052-7990260

משכנתא לדירה בחול- מה עוד חשוב לדעת?

משכנתא לדירה בחול- מה עוד חשוב לדעת?

משכנתא לדירה בחול היא סוג של משכנתא הפוכה, הדומה בבסיס שלה לסוג המשכנתא הניתנת לבני הגיל השלישי שיש נכס בבעלותם. בשני המצבים המשכנתא ניתנת כנגד שעבוד הנכס במידה מסוימת, תלוי בסכום הכולל הנדרש לכם ותלוי בסכום שעוד נותר לכם לשלם עבור הנכס הקיים בארץ. כאשר תקבלו את המשכנתא עבור הדירה בחו"ל, בעלותכם על הנכס בארץ תחזור להיות 50% גם אם כבר שילמתם חלק גדול יותר מהמשכנתא. סכום המשכנתא שתקבלו שווה לחלק בו חזרתם אחורה במשכנתא שלכם בארץ. כך למשל, אם ערך הדירה בארץ הוא 2 מיליון ₪ ונותר לכם לשלם עוד 500,000 ₪ עד בעלות מלאה, תוכלו לקבל משכנתא לדירה בחול השווה ל 500,000 ₪ כך שבסה"כ תצטרכו לשלם על הנכס בארץ עוד מיליון ₪.

משכנתא לדירה בחול- האם ישנן אפשרויות נוספות?

משכנתא לדירה בחול- האם ישנן אפשרויות נוספות?

אם אין בבעלותכם נכס או 50% מנכס, עדיין קיימות אפשרויות לקבל משכנתא לדירה בחול. הדבר יכול להיות כהלוואה נחוץ בנקאית מגוף כלשהו כמו חברות ביטוח או חברות אשראי. חשוב להסביר שהמטרה היא רכישת דירה בחו"ל, מה שיוכיח שיש לכם יכולות כלכליות טובות ומדובר גם על נכס מניב, מה שמהווה בטוחה בפני עצמה. הדבר ישפיע על תנאי ההלוואה. אופציה אחרת היא קבלת משכנתא מבנק בחו"ל, זאת במידה שיש לכם דרכון לאותה מדינה. כדי לבדוק מהי האופציה המשתלמת ביותר עבורכם פנו ליועץ משכנתאות בעל ניסיון רב בתחום שינחה אתכם כיצד לפעול ובמה לבחור.

חנה אבייב היא יועצת משכנתאות ופיננסים בעלת ניסיון רב הן כיועצת פרטית והן כבנקאית. היא מטפלת בכל לקוח במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משכנתא לדירה בחול- מה עוד חשוב לדעת?