משכנתא במחיר למשתכן

כאשר מדובר על מחיר למשתכן, הדבר מיד יעניין וימשוך רבים, במיוחד זוגות צעירים אך היום, עם מחירי הדירות הגבוהים וגם הריבית שקפצה, הדבר רלוונטי לא רק עבור צעירים כפי שהיה בעבר. עם זאת, גם לגבי מחיר למשתכן חשוב לדעת דברים, ביניהם כיצד מחושבת משכנתא במחיר למשתכן ומה נדרש מכם לבדוק הן לגבי נושא המשכנתא והן לגבי כל הסידור בכלל. לפני הכל, חשוב עוד לפני שחותמים על חוזה לדירה לוודא שקיבלתם מהבנק אישור עקרוני למשכנתא שהוא הכרחי לקבלתה. מעבר לכך כדאי לקחת בחשבון דברים נוספים הקשורים למחיר למשתכן כמו העובדה שיש משמעות למקום בו יצאתם בהגרלה מבחינת אפשרויות הבחירה העומדות לרשותכם.
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

כיצד מחושבת משכנתא במחיר למשתכן?

משכנתא במחיר למשתכן ניתנת תוך הטבה עבור המשתתפים בפרויקט. ההטבה באה לידי ביטוי בכך שאחוז המשכנתא מחושב על פי מחיר הדירה בשוק ולא על פי מחירה במחיר למשתכן, כך שלא רק שתקבלו הנחה עבור הדירה, אלא גם תוכלו לקבל משכנתא המהווה חלק גדול יותר מערך הדירה ותצטרכו להשקיע סכום נמוך יותר בתור מימון עצמי. בפועל אחוז המימון יהיה למעשה גבוה יותר מזה הניתן באופן רגיל. אם מחיר הדירה במחיר למשתכן הוא 1.5 מיליון ₪  אך גובה המשכנתא נקבע לפי מחירה בשוק שהוא 1.8 מיליון ₪, תקבלו אחוז מימון גבוה יותר. עדיין, חשוב לבדוק מהי האופציה הטובה ביותר עבורכם. האם לקיחת אחוז מימון מקסימלי ייטיב איתכם או שדווקא יקשה עליכם בהמשך בהחזר החודשי.

כיצד מחושבת משכנתא במחיר למשתכן?

 משכנתא במחיר למשתכן- אל תחליטו החלטות כבדות לבד

כאמור, היום רבים היו רוצים לעלות בהגרלה ולקחת חלק בפרויקט מחיר למשתכן. אין ספק שיש לכך יתרונות רבים והוא מקרב אתכם משמעותית לאופציה לרכוש דירה. עדיין, חשוב לבדוק שעושים את הדבר נכון ומקבלים החלטות נכונות. למרות ההטבות שבמשכנתא, יתכן שעדיף לא לנצל אותן לחלוטין כדי לא להקשות על עצמכם בהמשך. בנוסף, גם כשזו משכנתא במחיר למשתכן, חשוב להשוות בין האפשרויות וההצעות שמציעים הבנקים השונים, כי גם אם אחוזי המימון יכולים להיות גבוהים יותר, עדיין הדבר לא אומר שבהכרח יוצע לכם מסלול המשכנתא הכדאי ביותר.

 משכנתא במחיר למשתכן- אל תחליטו החלטות כבדות לבד

חנה אבייב היא יועצת משכנתאות ופיננסים פרטית ובעלת ניסיון רב בתחום, כולל בכל הקשור ללקיחת משכנתא במסגרת מחיר למשתכן. מוזמנים ליצור קשר.
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

רכישת דירה היום היא משימה קשה במיוחד. לא רק בניינים היום הם מרקיעי שחקים אלא גם מחירי הדירות בהם, כולל כמובן הריבית שקפצה. לכן, כל אופציה שיכולה להקל על מבקשי הדירות היא כמובן מבורכת. מחיר למשתכן הוא אחד מאותם פרויקטים שיזמה המדינה במטרה להקל בקניית דירה ראשונה. הוא מאפשר לרכוש דירה במחיר זול מערכה האמיתי בשוק וגם לקבל אחוז משכנתא גבוה יותר מהרגיל. עדיין, למרות ההטבות, חשוב להיכנס לפרויקט בצורה מושכלת ולהתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן בעל ניסיון בליווי זוגות או משפחות בפרויקט זה.
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן: מדוע כדאי להתייעץ

יועץ משכנתאות מחיר למשתכן: מדוע כדאי להתייעץ

ההטבות שישנן במחיר למשתכן וגם האופן המהיר בו נעשה התהליך גורמים לרבים להזדרז ולפעול מתוך לחץ. חשוב לא לרוץ. זכותכם לחשוב על הדברים ולהתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן המכיר היטב את הדברים וכבר ליווה זוגות בתהליך. רבים למשל לא לוקחים בחשבון שכדי לממש את זכותם ולרכוש דירה הם צריכים קודם כל לקבל אישור עקרוני מהבנק ללקיחת משכנתא. שנית, כדאי לחשוב בהתאם למקום בו יצאתם בהגרלה, האם כל הפרויקט כדאי עבורכם. אם יצאתם במקום ה 98 מתוך 100 לא יישארו אופציות רבות עבורכם ויתכן שהיחידות שנשארו יהיו דירות יקרות ומעל לתקציב שלכם. לכן, מומלץ להיות מלווים ע"י איש מקצוע.

לבחור את המשכנתא המתאימה באמצעות פנייה אל יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

ההטבות שישנן במשכנתא במסגרת מחיר למשתכן נוגעות בעיקר לאחוז המימון שתקבלו. סכום המשכנתא מחושב על פי מחיר הדירה בשוק ולא על פי מחירה לאחר הנחה הניתנת במסגרת מחיר למשתכן. כך יתכן שתקבלו אחוז מימון גבוה יותר מהאחוז המירבי שאפשרי לקבל על פי חוק שהוא 75% בדירה ראשונה. אם לדוגמה מחיר הדירה בשוק החופשי הוא 1.5 מיליון ₪, תוכלו לקבל עד 75% מימון מתוך סכום זה, שהוא אחוז גבוה יותר אם מחיר הדירה לאחר הנחה הוא 1.2 מיליון ₪. כך תוכלו להשיג סכום מימון עצמי נמוך יותר. עם זאת, חשוב להתייעץ עם יועץ משכנתאות מחיר למשתכן האם אכן כדאי לכם לנצל את מלוא אחוז המימון האפשרי או להסתפק במעט פחות כדי להקל על עצמכם בהמשך. מעבר לכך, חשוב לבחור את מסלול המשכנתא המתאים.

לבחור את המשכנתא המתאימה באמצעות פנייה אל יועץ משכנתאות מחיר למשתכן

חנה אבייב היא יועצת משכנתאות ופיננסים פרטית בעלת ניסיון רב גם בליווי זוגות רבים במסגרת מחיר למשתכן. מוזמנים ליצור קשר. 
לפרטים ומידע נוסף חייגו – 052-7990260

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לבחור את המשכנתא המתאימה באמצעות פנייה אל יועץ משכנתאות מחיר למשתכן