איחוד הלוואות למסורבים

ריבוי הלוואות אינו מצב טוב עבור הלווה. ככל שישנן הלוואות רבות יותר, במיוחד אם הן קצרות מועד כך סך ההחזר החודשי יהיה גבוה יותר. בנוסף, ריבוי הלוואות המוחזרות כל אחת במועד אחר בחודש מביא להתפזרות ולחוסר שליטה או חוסר ידיעה של סך ההחזרים שלכם עבור הלוואות. דבר נוסף שהופך את המצב לפחות טוב הוא אחוזי ריבית משתנים בין ההלוואות, כאשר ישנן הלוואות עם אחוזי ריבית גבוהים יותר. כל אלה מביאים אנשים לנסות ולאחד את ההלוואות להלוואה אחת גדולה. לא כולם מקבלים תשובה חיובית מהבנק שלהם לכך. עם זאת, איחוד הלוואות למסורבים הוא אפשרי היום. ישנן אפשרויות שונות וחשוב לא להתייאש.
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

איחוד הלוואות למסורבים: איך ניתן לעשות זאת?

איחוד הלוואות למסורבים: איך ניתן לעשות זאת?

כאמור, הבנק שלכם אינו האופציה היחידה לאיחוד הלוואות. ראשית, אם פניתם לבנק בבקשה לאיחוד הלוואות מבלי שהצגתם בטוחה כלשהי, כמובן שהסיכוי לסירוב גדול יותר. אם יש לכם דרך להציג בטוחה, למשל באמצעות ערב להלוואה או שעבוד נכס של אדם קרוב, הדבר סביר להניח יפתור את הבעיה והבנק יסכים לאחד את ההלוואות. עם זאת, יש דרכים נוספות לבצע איחוד הלוואות למסורבים. ניתן קודם כל לפנות לבנקים אחרים. לעיתים בנקים שאין לכם חשבון אצלם יהיו גמישים יותר. ישנם גם מוסדות חוץ בנקאיים המעניקים הלוואות המאפשרות איחוד הלוואות למסורבים כמו חברות אשראי, חברות ביטוח וקרנות שונות.

איחוד הלוואות למסורבים – כיצד נוכל לסייע?

סירוב מהבנק שלכם לבקשה כזאת או אחרת היא מצב לא נעים. עם זאת הוא גם לא צריך לייאש אתכם. חשוב לא לקחת את הדברים באופן אישי, כי הבנק הוא בסופו של דבר עסק אשר רוצה להיות רווחי ולא לקחת סיכונים מיותרים. גם לכם כלקוחות הבנק מותר בהחלט לבחון אפשרויות נוספות מלבד האפשרות שהבנק מציע, אפילו אם לא היה מסרב לאיחוד הלוואות. יועצת משכנתאות ופיננסים פרטי המומחה בתחום תוכל לסייע לכם לבחון אפשרויות אחרות שישנן ולבחור את הטובה ביותר. זכרו שאיחוד הלוואות הוא צעד חכם מבחינה כלכלית ולא כדאי לוותר עליו רק בגלל סירוב של הבנק שלכם לכך.

איחוד הלוואות למסורבים - כיצד נוכל לסייע

חנה אבייב היא יועצת משכנתאות ופיננסים המסייעת לרבים לתכנן את מערך ההלוואות שלהם טוב יותר כולל מציאת פתרונות לאיחוד הלוואות גם עבור מסורבים. מוזמנים ליצור קשר 
לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם