איחוד הלוואות ללא נכס

עד שנת 2022 ריבית בנק ישראל היתה נמוכה מאוד, כמעט אפסית. הדבר השפיע על השוק בהיבטים רבים, כולל בנושא הלוואות. הדבר גרם לאנשים לקחת הלוואה אחרי הלוואה מבלי להסס יותר מדי. היום, לאחר שהיתה עליה דרסטית בריבית בנק ישראל הדבר בא לידי ביטוי בצורה משמעותית הרבה יותר בגובה ההלוואות. איחוד הלוואות למשכנתא אך גם איחוד הלוואות ללא נכס הם צעד שיסייע מבחינה כלכלית.

לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

מהם היתרונות של איחוד הלוואות ללא נכס?

כאשר אנו מדברים היתרונות של איחוד הלוואות ללא נכס, ההתמקדות היא ביתרונות של איחוד הלוואות באופן כללי. יתרונות אלה תקפים גם כאשר מאחדים את ההלוואות למשכנתא כשיש נכס. היתרון הראשון הוא שליטה טובה יותר בהוצאות ועשיית סדר בחשבון הבנק. ככל שהוצאות הן מפוזרות יותר כך אנו פחות נותנים עליהן את הדעת ופחות שמים אליהן לב. איחוד ההלוואות הקטנות להלוואה אחת גדולה מאפשר שליטה טובה יותר במצב ומודעות גבוהה יותר לגובה ההלוואה. יתרון נוסף הוא הריבית. כאשר ישנן מספר הלוואות, לרוב ישנם אחוזי ריבית שונים, כולל כאלה שהם גבוהים יותר. כאשר מאחדים את ההלוואה אחוזי הריבית יהיו נמוכים יותר, לפחות לעומת חלק מההלוואות שהיו קודם, כך שהדבר חוסך כסף.

מהם היתרונות של איחוד הלוואות ללא נכס?

מה לקחת בחשבון כשרוצים לבצע איחוד הלוואות ללא נכס?

כאשר מדובר על איחוד הלוואות ללא נכס, לבנק אין בטוחה משמעותית להיאחז בה ולכן הדבר מהווה סיכון גבוה יותר מבחינתו. לכן, כשזהו איחוד הלוואות ללא נכס כדאי לבדוק מקורות נוספים להלוואה מלבד הבנק. בהלוואה חוץ בנקאית הניתנת ע"י חברות ביטוח או חברות אשראי יתכן שתקבלו תנאים טובים יותר מאשר בבנק. אפשרות נוספת שניתן לבדוק כדי שכן יהיה נכס בתור בטוחה להלוואה היא שעבוד נכס שאינו שלכם, למשל של ההורים או סבא וסבתא, אך כאן האחריות שתיקחו על עצמכם לתשלום ההלוואה באופן סדיר היא גבוהה מאוד. אם לא תעמדו בתשלומים השעבוד ימומש. לכן, כדאי לבדוק קודם כל הלוואות חוץ בנקאיות כדרך לבצע איחוד הלוואות ללא נכס.

מה לקחת בחשבון כשרוצים לבצע איחוד הלוואות ללא נכס?

חנה אבייב היא יועצת משכנתאות ופיננסים פרטית המסייעת ללקוחותיה לעשות סדר בהלוואות ולאחד אותן בתנאים הטובים ביותר שניתן. מוזמנים ליצור קשר.

לפרטים ומידע נוסף חייגו- 052-7990260

ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם